馬爾代夫環保深度遊

除了陽光與海灘,四名香港大學生主動探索的,是旅游發展與全球暖化,如何侵蝕著馬爾代夫。他們見證着當地節節高升的垃圾山,白化問題嚴重的珊瑚礁。然而, 他們亦不甘於只有問題沒有結果。他們教授當地居民製作環保肥皂和酵素清潔劑,又探訪當地官員詢問現行的環保政策和管理方針。他們的行程,又適逢回教齋戒 月,令他們更深地體驗到當地人的宗教文化與禁忌。

TravelLiker

01 Aug 20162313 編:vivien
聖誕送咩好?多款雪白多啦A夢産品任你揀

J:「老細,你個樣好似有啲野煩緊喎!係唔係上次陳生份Contract有問題?」

老:「James,陳生份Contract一早簽咗啦!我而家煩緊一件仲煩過份Contract多多聲嘅事!」

J:「老細,我地公司最麻煩既陳生都俾我地搞掂,仲有咩可以煩?」

老:「咪就係煩緊送咩聖誕禮物我老婆好囉!陳生係客,唔駛對一世。但老婆唔同,你送錯禮物俾佢,佢俾面色你睇足一世。」

J:「聽講老閭娘好似係多啦A夢Fans,送隻多啦A夢俾佢咪得囉!」

老:「你都識得講佢係多啦A夢Fans,佢連銀包都係多啦A夢,我都唔知佢有啲咩多啦A夢嘢佢係冇!Come On James,俾啲新idea好唔好!」

J:「呢次唔同嫁!藍色嘅多啦A夢老闆娘就見得多姐,雪白色嘅多啦A夢佢又見未先?!」

TravelLiker

11 Dec 20152722 編:vivien
StarBucks聖誕版推出2色士多啤梨蛋糕鮮奶咖啡,陪大家一齊過聖誕!

步入秋冬,人人都開始披上外套,街上開始出現「暖笠笠」景像!如果再手拎住一杯粉紅色或紅色既Starbucks士多啤梨蛋糕鮮奶咖啡,唔知會唔會加多幾分暖意呢?

TravelLiker

27 Oct 20153789 編:vivien
沙灘上坐時光機瞓隨意門飛豆沙包,六款多啦A夢沙灘法寶正式網上預售

夏天去沙灘同陽光玩遊戲是常識吧!既然夏天去沙灘係常識,咁準備沙灘用品就係課外知識,到底要帶啲咩用品先顯得這個夏天不一樣呢?今次Travelliker為大家介紹「DING DONG宅配便 X 多夢A夢」推出多款夏日法寶,絕對啱哂多啦A夢一眾粉絲。

TravelLiker

14 Aug 20153930 編:vivien
如置身IMAX影院中做GYM:Pure Fitness 270度Immersive Fitness™虛擬影院健身教室

有冇諗過置身係Imax熒幕前做Gym?可以一邊踩住健身單車(Spinning),一邊望住如Imax嘅巨大熒幕。係唔係齋諗都覺得好正呢?而家就真係出現係你眼前,Pure Fitness首個270度度虛擬影院健身教室,Pure Fitness全新健身中心同Reebok攜手設計全球首個270度Immersive Fitness™健身體驗,結合尖端科技、娛樂同運動,營造出一個俾人全情投入既健身環境。令大家可以更集中、更享受、更有效地做Gym。

TravelLiker

02 Jun 20154529 編:vivien
搖滾新定義:咪 + 洗面盤 + 水桶 + 一頂草帽 + 男人味

搖滾新定義:咪 + 洗面盤 + 水桶 + 一頂草帽 + 男人味

TravelLiker

06 Feb 20151841 編:vivien