【札幌必食】金壽司

北海道四周環海,海鮮是出了名的鮮甜美味,而用當地海產大方製作而成的壽司是北海道最值得品嘗的美食之一,札幌有特別多人氣旺盛的壽司店,今次就推薦一家復古風的壽司店——金壽司。

vivien

27 Sep 20176079 編:Eleven
我見過,我真係見過札幌10個必遊景點

若果你有去過幌的話,有否去齊以下10個札幌必遊景點?還未?那不如計劃未來再去多一次札幌吧!

TravelLiker

25 Jan 20165422 編:vivien
日本札幌松鼠咖啡廳『Momo Cafe』

北海道勇拂郡的一間小小咖啡廳『Momo Cafe』, 每天都有小松鼠來訪!
『Momo Cafe』完全北歐風的裝潢,據說這些家具都是老闆爸爸所親自製作~

TravelLiker

03 Mar 20159567 編:vivien
第66屆札幌雪祭

第66屆札幌雪祭具有震撼力的大型冰雕雪像作品鱗次櫛比。請欣賞陸上自衛隊和札幌市民傾全力共同製成的冰雪藝術作品。

TravelLiker

01 Feb 20154837 編:vivien
日本自由行攻略行程: 日本札幌市-札幌宮之森美術館, 以希望為標誌的現代藝術館

日本自由行攻略行程,位於札幌市嘅札幌宮之森美術館,俾人第一眼嘅感覺喺一棟簡潔雪白嘅建築物。美術館喺2012年11開幕,館內主要展示20世紀後半嘅現代藝術,積極傳播驚喜同創新思想。喺2011年發生日本大地震後,著名法國抽象派畫家Guillaume Bottazzi決定美術館籌辦一個取名為“HOPE=希望”嘅展覽會,以表達心意。大家嚟到札幌,不妨入去呢間美術館,感受一下希望!

TravelLiker

22 Jan 20156368 編:vivien